Makthavare.se finalist i Årets varumärke i Almedalen 2010

Makthavare.se är en av de sex finalisterna i Hill & Knowltons ‘Årets varumärke i Almedalen’ – en utmärkelse som uppmärksammar företag, organisationer, kampanjer och andra aktörer ”som bedrivit ett framgångsrikt varumärkesarbete under Almedalsveckan genom att strategiskt kommunicera det egna kärnvärdet”.

Makthavare.se befinner sig därmed i synnerligen gott sällskap – de andra fem finalisterna är nämligen personlig assistans-föreningen JAG, kampanjen ‘I love RUT’, mediahuset Axess, Frälsningsarmén och den tvärpolitiska välfärdsutredningen/seminariet Borgkommissionen.

Vinnare kommer annonseras under fredagen den 9 juli, klockan 11.00 i Spegelsalen på Hotel Wisby. Och det serveras dessutom en lunchsmörgås (frukostmacka) från 10.30.

Håll tummarna för oss.

Kommentera